poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Kilka słów dla wstępu

Jak to z początkami bywa, witamy się, więc… Cześć!

Pytanie, które wysuwa się na pierwszy plan to; Co tu się będzie działo?

Tak więc… Biorąc pod uwagę moją miłość dla tego, co dzieje się na świecie, zauroczenia w książkach, filmach, przedstawieniach teatralnych, dyskusjach i tysiącach innych rzeczy, postanowiłam, podzielić się z Wami moimi przemyśleniami na temat tego, co ostatnio czytałam, widziałam czy dyskusjach, w których brałam udział, zwykle pisząc recenzje zupełnie subiektywne.

Chcę skupić się na książkach, ale opinią o całej reszcie, która wywarła na mnie szczególne wrażenie, również się z Wami podzielę. Być może dzięki temu uda mi się zachęcić kogoś z Was do sięgnięcia po moją ulubioną lub jakąkolwiek książkę, czy choćby do wybrania się do teatru na jedno przedstawienie. Byłoby mi bardzo miło, gdyby choć jedna osoba skorzystała na czytaniu mojego bloga. To, że blog jest mój, nie znaczy, że Wasze zdanie mnie nie interesuje, bo jak powszechnie wiadomo, każdy ma swoje zdanie. ZAWSZE.

A tak ogólnie.... Lubię mówić dużo, bardzo dużo. Wypowiadanie się na tematy, o których nie mam zielonego pojęcia, też jest na liście moich zainteresowań. Być może wśród Was znajdę równie zakręconą osobę.

Możecie spodziewać się recenzji różnych gatunków literackich. Nie zamykam się w jednym, choć jak prawdziwa romantyczka, właśnie romansów czytam najwięcej.
Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Tak więc… do następnego!
SCG

1 komentarz:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga ;) Zapraszam na mojego
    http://muzykafilmyiksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń