poniedziałek, 27 lipca 2015

Muzycy, których słucham

Już dawno doszłam do wniosku, że jestem dziwna. Uznałam, że nie ma sensu podporządkowywać się gustom muzycznym większości. Fakt, nikt nie może zrozumieć mojego, ale ja się świetnie bawię.
Jeśli i Wy ich znacie, koniecznie napiszcie w komentarzu, swoje ulubione piosenki.



1. Lara Pinilla Osuna - hiszpańska piosenkarka, kompozytorka, prezenterka i aktorka, bardziej znana jako Lara.  Do tej pory wydała 3 płyty: Cambiar el mundo (2007),  Duendes, Hadas y Rock&Roll (2010) oraz Play (2013).


2. Give me 5 - to grupa, która zaczynała w 2012. Na początku składała się z trzech młodych dziewczyn: Giselle Torres, Dominique Nino i Isabella Gonzalez, która opuściła zespół.



3. Sweet California - grupa utworzona w 2014, składa się z trzech dziewczyn: Alby Rieg, Rocío Cabrera i Sonii Gómez. Ich styl muzyczny to pop z odrobiną country, danse i R&B. Wydały pierwszą płytę (2014) o tytule Break of day.



4. Lodovia Comello - włoska piosenkarka, aktorka i tancerka. Zadebiutowała w 2012 w serialu Violetta, jako przyjaciółka głównej bohaterki Francesca Cauviglia. Wydała dwie płyty Universo (2013) i Mariposa (2015). Jedną piosenkę z drugiego krążka nagrała z Polskim artystą Szymonem Chodynieckim.


5. Abraham Mateo - hiszpański piosenkarz i aktor z muzycznymi konseksjami rodzinnymi. Pierwszy album Abraham Mateo nagrał w 2009 mając 11 lat. Później wydał jeszcze dwie płyty AM (2013) i Who I Am (2015). Jego styl muzyczny to pop.


6. Selena Gomez - amerykańska aktorka i piosenkarka. Zasłynęła rolą Alex Russo w serialu Czarodzieje z Waverly Place.  W 2008 roku założyła zespół muzyczny wykonujący muzykę pop o nazwie Selena Gomez & the Scene. Nagrali trzy płyty Kiss and Tell (2009), A Year Without Rain (2010) i Then the Sun Goes Down (2011). Zespół został rozwiązany w 2013r. Również w 2013 wydała solową płytę Stars Dance.





To tylko kilka przykładów, jeśli mogę tak powiedzieć. A jaki jest Wasz gust muzyczny? Czego słuchacie?

SCG

5 komentarzy:

  1. Żadnego z nich nie znałam xD Alternatywy, rocka, troszkę muzyki filmowej.

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tobie polubiłam zespół sweet california :) wcześniej o nich nie słyszałam ale "Comprende" wpada w ucho :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, jest jedną z trzech moich ulubionych piosenek tej grupy.

      Usuń
  3. Widzę, że gustujesz przede wszystkim w brzmieniach z temperamentem, a przede wszystkim tych "żywych" :)

    OdpowiedzUsuń